Στις 15 Δεκεμβρίου οδηγείται ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής, το πολυσυζητημένο νομοσχέδιο και οι επίμαχοι κανονισμοί για το νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, και αναμένεται ότι θα υπερψηφιστούν από την πλειονότητα των κομμάτων.
Όπως αποφασίστηκε κεκλεισμένων των θυρών στην κοινοβουλευτική επιτροπή Παιδείας, στο σύστημα εισάγεται πλέον ο θεσμός του μέντορα, ο οποίος θα καθοδηγεί τους νέους εκπαιδευτικούς.
Ορίστηκε, επίσης, ότι η βαρύτητα στην βαθμολογία των Διευθυντών, από το 20 θα μειώνεται στο 15%, ενώ το 85% θα καλύπτεται από τον επιθεωρητή. Ξεκαθαρίστηκε την ίδια στιγμή, ότι οποίος αξιολογεί, θα αξιολογείται.
Η υπουργός Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου, εξέφρασε την ικανοποίηση της για την τελική μορφή του νομοσχεδίου, σημειώνοντας πως δεν παρατηρούνται σοβαρές εκπτώσεις στην φιλοσοφία του νέου συστήματος αξιολόγησης.
Ο πρόεδρος της επιτροπής Παιδείας, Παύλος Μυλωνάς, επεσήμανε πως οι περισσότερες αλλαγές έγιναν κατ’ πλειοψηφία.
Ο βουλευτής του ΔΗΣΥ, Γιώργος Κάρουλλας, ανέφερε ότι εντός έξι μηνών, το Υπουργείο θα πρέπει να καταθέσει κανονισμούς για τον τρόπο εφαρμογής της αξιολόγησης.
Ο βουλευτής του ΑΚΕΛ, Χρίστος Χριστοφίδης, δήλωσε - μεταξύ άλλων - ότι παρατηρούνται πολλά κενά και αντιφάσεις στους κανονισμούς.
Ο βουλευτής της ΔΗΠΑ Αλέκος Τρυφωνίδης σημείωσε ότι είναι σημαντικό, ο διευθυντής να αξιολογεί τον εκπαιδευτικό.
Διαβάστε επίσης: Επ. Παιδείας: «Κενά και ασάφειες» στους κανονισμούς αξιολόγησης εκπαιδευτικών
Πηγή: ΡΙΚ
Sigma Live
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μειώνεται ο ρόλος των διευθυντών-Στη Βουλή το ν/μ
Published December 3, 2025, 15:22
Το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και οι σχετικοί κανονισμοί θα οδηγηθούν στην Ολομέλεια της Βουλής στις 15 Δεκεμβρίου, όπου αναμένεται να υπερψηφιστούν. Σημαντική αλλαγή που επήλθε είναι η μείωση της βαρύτητας της αξιολόγησης από τους διευθυντές από 20% σε 15%, ενώ το υπόλοιπο 85% θα καλύπτεται από τον επιθεωρητή. Επίσης, εισάγεται ο θεσμός του μέντορα για την καθοδήγηση των νέων εκπαιδευτικών και προβλέπεται η αξιολόγηση των αξιολογητών. Η Υπουργός Παιδείας εξέφρασε ικανοποίηση για την τελική μορφή του νομοσχεδίου, ενώ οι βουλευτές εξέφρασαν διαφορετικές απόψεις σχετικά με τις λεπτομέρειες των κανονισμών.