Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε στην Ολλανδία η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της McDonald’s, η οποία δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Η κριτική υπήρξε τόσο έντονη, ώστε η εταιρεία προχώρησε στην απόσυρση του 45λεπτου διαφημιστικού από το επίσημο κανάλι της στο YouTube, όπου είχε αναρτηθεί στις 6 Δεκεμβρίου.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά ένας σχολιαστής στο Twitter, «αυτή είναι η πιο φρικτή διαφήμιση που έχω δει φέτος». Η εταιρεία από την πλευρά της σε δήλωση προς το BBC έκανε λόγο για «ένα σημαντικό μάθημα» στο πλαίσιο της προσπάθειας να προχωρήσει σε πιο «αποτελεσματική χρήση της AI».
Η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την ολλανδική εταιρεία TBWA\Neboko και την αμερικανική εταιρεία παραγωγής The Sweetshop. Το πνεύμα ήταν να παρουσιάσει όλα όσα μπορούν να πάνε στραβά κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων, χρησιμοποιώντας το σλόγκαν «η πιο τρομερή εποχή του χρόνου» και προτείνοντας ότι θα ήταν καλύτερα να περάσει κανείς τον χρόνο του στα McDonald’s.
Μετά την κυκλοφορία της, η κριτική επικεντρώθηκε στους παράξενους χαρακτήρες της ταινίας και τον μεγάλο αριθμό συνδεδεμένων κλιπ, με χαρακτηρισμούς όπως «ανατριχιαστική» και «κακώς μονταρισμένη». Άλλοι πάλι εστίασαν στην ανησυχία για απώλεια θέσεων εργασίας στον κλάδο της διαφήμισης γράφοντας «χωρίς ηθοποιούς, χωρίς ομάδα κάμερας… καλώς ήρθατε στο μέλλον της κινηματογραφικής παραγωγής. Και είναι χάλια».
Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της The Sweetshop, Μέλανι Μπριτζ, υπερασπίστηκε το αποτέλεσμα. Σύμφωνα με την ίδια, η παραγωγή διήρκεσε «επτά εβδομάδες», κατά τις οποίες η ομάδα «σχεδόν δεν κοιμήθηκε» και δημιούργησε «χιλιάδες λήψεις – και στη συνέχεια τις επεξεργάστηκε όπως θα κάναμε σε οποιαδήποτε παραγωγή υψηλής ποιότητας». «Δεν ήταν ένα τέχνασμα τεχνητής νοημοσύνης», είπε. «Ήταν μια ταινία».
Σάλος με χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ΑΙ της McDonald’s στην Ολλανδία – Αποσύρθηκε μετά από σφοδρές αντιδράσεις
Η Lidl Κύπρου ολοκλήρωσε την εγκατάσταση περισσότερων από 100 Self Check-Out ταμείων σε όλα τα καταστήματά της, επενδύοντας άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας αγορών, προσφέροντας στους πελάτες μεγαλύτερη αυτονομία και ευκολία στην ολοκλήρωση των αγορών τους. Η εισαγωγή των Self Check-Out ταμείων έχει ως στόχο την αποσυμφόρηση των παραδοσιακών ταμείων, τη μείωση του χρόνου αναμονής και τη βελτίωση της συνολικής εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μπορούν πλέον να σαρώσουν και να πληρώσουν τα προϊόντα τους γρήγορα και εύκολα, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά. Η απόφαση της Lidl Κύπρου να επενδύσει στην τεχνολογία Self Check-Out αντανακλά τον προσανατολισμό της εταιρείας στην καινοτομία και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της. Η εταιρεία επιδιώκει να προσφέρει μια σύγχρονη και ευχάριστη εμπειρία αγορών, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά. Η Lidl Κύπρου συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη και την αναβάθμιση των καταστημάτων της, προσφέροντας στους πελάτες της ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές και μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης.
You Might Also Like
Σε αμερικανικά χέρια το ξενοδοχείο Olympic Lagoon της Πάφου
Nov 28
Χαμός στην Ιταλία με το παγοδρόμιο γύρω από το άγαλμα του Παβαρότι – «Γελοιοποιούν τη μνήμη του»
Dec 2
Υπόθεση Παντελή Παντελίδη: Όλο το σκεπτικό της απόφασης – Το σενάριο ότι δεν οδηγούσε ο τραγουδιστής – Το μαρτύριο των δύο γυναικών
Dec 9
«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Γιατί αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις
Dec 10
«Ό,τι πιο φρικτό έχω δει»: Σάλος για χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με ΑΙ στην Ολλανδία (video)
Dec 11