Politis

Το Supergirl στο TikTok

Published December 22, 2025, 13:40
Το Supergirl στο TikTok

Η Warner Bros. και η DC Studios προχώρησαν σε μια πρωτοφανή κίνηση προώθησης της νέας ταινίας Supergirl, κάνοντας το trailer της ταινίας να προβληθεί υποχρεωτικά σε όλους τους χρήστες του TikTok σε δεκατρείς χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Βρετανίας και της Ελλάδας. Αυτή η στρατηγική δεν θεωρείται απλώς μια διαφημιστική καμπάνια, αλλά μια επίδειξη δύναμης και ένα πείραμα για την αξιοποίηση του TikTok ως παγκόσμιου εργαλείου προώθησης. Το TikTok, με τη σειρά του, βλέπει αυτή τη συνεργασία ως μια δοκιμή για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μεγάλα στούντιο, ενσωματώνοντας το περιεχόμενο των ταινιών στον ίδιο τον μηχανισμό της πλατφόρμας. Η επιλογή του TikTok οφείλεται στην αυξανόμενη επιρροή του στην Gen Z, μια ηλικιακή ομάδα που είναι δύσκολο να προσεγγιστεί με παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης. Η Warner Bros. φαίνεται να υιοθετεί μια πιο επιθετική προσέγγιση στην προώθηση ταινιών, ξεκινώντας τη διαφημιστική καμπάνια για το Supergirl επτά μήνες πριν από την επίσημη πρεμιέρα του (26 Ιουνίου). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την παραδοσιακή πρακτική των στούντιο να εντείνουν τις προσπάθειες προώθησης μόνο όταν ανοίγει η προπώληση των εισιτηρίων. Παράλληλα, η Universal προέβη σε παρόμοια κίνηση, παρουσιάζοντας ένα εκτεταμένο trailer για την «Οδύσσεια» του Κρίστοφερ Νόλαν αρκετούς μήνες πριν από την κυκλοφορία της ταινίας. Αυτή η τάση υποδηλώνει μια επιστροφή στην προσπάθεια δημιουργίας προσμονής και συζήτησης γύρω από μια ταινία από πολύ νωρίς. Εκτός από την προβολή του trailer, το TikTok δημιούργησε μια ειδική σελίδα Spotlight αφιερωμένη στο Supergirl, όπου συγκεντρώνονται πληροφορίες για την ταινία και περιεχόμενο από δημιουργούς περιεχομένου. Αυτή η στρατηγική αποσκοπεί στην ενεργοποίηση της κοινότητας του MovieTok, αξιοποιώντας τις αντιδράσεις, τα αποσπάσματα, τα memes και τα βίντεο των χρηστών για να διαδώσουν το μήνυμα. Η Warner Bros. δεν αφήνει αυτή τη διαδικασία να εξελιχθεί οργανικά, αλλά εξασφαλίζει την ορατότητα της ταινίας από την αρχή, προσδοκώντας σε μεγαλύτερη απήχηση. Η ταινία Supergirl πρωταγωνιστεί η 25χρονη Μίλι Άλκοκ στον ρόλο της Κάρα Ζορ-Ελ. Η Warner Bros. ελπίζει ότι η συγκεκριμένη καμπάνια θα δημιουργήσει μια ισχυρή βάση θαυμαστών και θα οδηγήσει σε μεγάλη επιτυχία εισπράξεων όταν η ταινία κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή στη συνεργασία μεταξύ του Χόλιγουντ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στην αξιοποίηση της δύναμης των κοινοτήτων και των δημιουργών περιεχομένου.